пятница, 14 июля 2017 г.

Гобелен


        Одного ченця послали до монастиря ткати разом з іншими великий гобелен. В одноманітній роботі минали дні за днями, місяці за місяцями. якось чернець спустився зі своєї драбини дуже обурений; - Досить! Я більше не можу працювати! Вказівки, які мені дають, безглузді! Я працював золотою ниткою, а тут мені кажуть  зав'язати її і відітнути...-  Сину, сказав спокійно старий чернець, - ти не бачиш  цього гобелена так, як треба його бачити.  Ти працюєш з виворотного боку і тільки з одним фрагментом. Ходи зі мною, я покажу тобі роботу з лицевого боку.         Молодий чернець занімів. Виявилося, що він працював над дуже красивим гобеленом - "Поклоніння трьох царів", а його золота нитка творила частину німба навколо голови Божого Дитяти.        Усі ми тчемо дуже великий гобелен неймовірної краси, який   ніколи не бачимо в цілості. 

1 комментарий: